Kontakt

Zadzwoń i umów psa na wizytę

PS Jeśli nie odbieramy to poświęcamy całą swoją uwagę na obecnym psim kliencie. Prosimy – zostaw wtedy wiadomość lub napisz na Instagramie albo Facebooku. Dziękujemy!

Regulamin

  1. Na wizytę umawiamy się telefonicznie pod nr tel. 508 237 842, przez Instagram, Facebook Messenger lub osobiście w salonie Psistań na os. Polan 44 w Poznaniu.
  2. W przypadku rezygnacji należy poinformować salon najpóźniej 24 godziny przed wizytą. Jeśli klient/klientka nie pojawi się na wizycie bez odwołania, salon może doliczyć cenę zaległej wizyty do kolejnej.
  3. Każdy pies powinien posiadać książeczkę zdrowia i aktualne szczepienia. Psy bez aktualnego szczepienia przeciwko wściekliźnie nie są przyjmowane. Szczeniaki muszą być po obowiązkowych szczepieniach dostosowanych do ich wieku.
  4. Przed usługą przeprowadzany jest wywiad, w którym trzeba przekazać wszystkie informacje takie jak np. imię psa, rasa, wiek, weterynarz, choroby, alergie, problemy behawioralne, zachowanie u groomera, traumy, stosunek do ludzi i psów, używane akcesoria, narzędzia do pielęgnacji, szampony. Wszystkie ważne informacje o zwierzaku. W przypadku zatajenia informacji groomer może odmówić wykonania usługi, przerwać ją lub zabrać psa do lekarza weterynarii w przypadku wystąpienia niepokojących objawów. W przypadku braku informacji lub zatajenia salon nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny stan psa. W przypadku zatajenia informacji salon pobiera opłatę za usługę.
  5. Jeżeli będzie to pierwsza wizyta w życiu psa u groomera prosimy o informację. Istnieje możliwość umówienia wizyty adaptacyjnej (opisana w zakładce cennik i w mediach społecznościowych).
  6. Jeżeli pies cierpi na różnego rodzaju choroby np. neurologiczne, psychiczne, układu ruchu, kardiologiczne, alergie, problemy behawioralne to trzeba poinformować o tym groomera przed usługą. W przypadku braku informacji lub zatajenia salon nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny stan psa. Jeśli podczas wizyty wyjdzie na jaw dowolna informacja chorobowa, która nie została zgłoszona, groomer może od razu zadzwonić do lekarza weterynarii (własnego, najbliższego otwartego lub danego psa), aby udzielić mu pomocy.
  7. W przypadku kołtunów i filcu pies zostaje ostrzyżony na krótko, aby go nie męczyć. Właściciel zostaje o tym poinformowany. Właściciel nie będzie obwiniał groomera za stan psa. Fryzura w przypadkach zaniedbań nie podlega negocjacjom. Należy pamiętać, że pod kołtunami i filcem mogą występować odparzenia, owady, ślimaki, kłosy, uszkodzenia skóry, krwiaki wynikające z długotrwałego braku pielęgnacji. W przypadku poważnego stanu groomer może zabrać psa do weterynarza lub skierować tam właściciela po odbiorze. Groomer udziela instrukcji jak pielęgnować psa i nie ponowić takiego stanu. Groomer nie odpowiada za stan psa, w jakim przyprowadził go właściciel. Do ceny usługi doliczana jest dodatkowa opłata zgodnie z cennikiem. W skrajnych przypadkach sytuacja może zostać zgłoszona do TOZ.
  8. Jeżeli pies może być agresywny lub wizyty u groomera kojarzą mu się źle prosimy o informację. W przypadku psa agresywnego zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania usług lub przerwania jej wykonania. Nie ponosimy za to kosztów. Salon pobiera opłatę za usługę.
  9. Jeżeli suczka ma cieczkę lub niedługo ma ją dostać prosimy o informację. W przypadku braku informacji o cieczce groomer może odmówić wykonania usługi pobierając opłatę. Proszę mieć na uwadze, że samce, które przyjdą na pielęgnację po suce z cieczką, nie będą w stanie współpracować oraz wpłynie to na ich komfort psychiczny i bezpieczeństwo.
  10. Prosimy nie karmić psa bezpośrednio przed wizytą.
  11. Można przynieść swoje smaczki. Groomer nie podaje smaczków bez ustalenia psom alergikom. Pamiętaj o poinformowaniu o ewentualnych alergiach. W salonie nie ma smaczków z kurczakiem.
  12. Prosimy zapewnić psu chociaż krótki spacer przed wizytą, aby załatwił pierwsze potrzeby.
  13. Nie podajemy psu jakichkolwiek środków uspokajających. Nie można też podawać ich na własną rękę przed wizytą.
  14. Psy pozostają w salonie bez właściciela. Wyjątkiem są psy agresywne lub inne indywidualne przypadki, które zostają szczegółowo omawiane przed wizytą.
  15. Po wizycie pies zostaje wydany wyłącznie osobie, która przyprowadziła go do salonu lub przez nią wskazanej.
  16. Korzystając z usług salonu wyrażają Państwo zgodę na używanie wizerunku pupila w celach reklamowych.
  17. Salon jest monitorowany. Nagrywany jest obraz i dźwięk. Każda wizyta jest nagrywana.
  18. Zapłata za usługę równa się z akceptacją wykonanej fryzury. Po wyjściu nie ma możliwości bezpłatnych poprawek i reklamacji. Po wykonanej usłudze należy na miejscu obejrzeć psa czy fryzura się podoba. Fryzura i pielęgnacja zawsze są ustalane przed wizytą.
  19. Nie ma możliwości płatności przelewem lub inną formą odroczoną w czasie. Zapłata odbywa się na miejscu w salonie po wykonanej usłudze.
  20. Pies powinien być odebrany od razu po wykonanej usłudze. Groomer umawia się z klientem/klientką na odbiór o konkretnej godzinie lub na SMS/wiadomość na mediach społecznościowych/telefon odpowiednio wcześniej przed odbiorem. Jeśli pies nie zostaje odebrany pół godziny lub więcej po ustalonej godzinie salon ma możliwość naliczenia usługi hotelowej (50 zł za każde rozpoczęte pół godziny). Jeśli odbiór psa opóźni się z konkretnego powodu prosimy o wcześniejszą informację.
  21. Strona internetowa, na której się Państwo znajdują używa plików cookies w celu świadczenia najwyższej jakości usług.

Pozostawiając psa na zabiegi pielęgnacyjne w salonie Klient/Klientka akceptuje i wyraża zgodę na wszystkie warunki wynikające z niniejszego regulaminu usług świadczonych przez salon.